• Návody
  • Zveřejněno:
  • Zobrazení: 2864

Phantom jednotka a vyvážení

Nyní sedím s kolegou Schneiderem u nás a bavíme se o driftování Phantomů a dalších problémů. Kolega našel na foru DJI kolegy, kteří se začali hrabat v uložení a pozici Naza V2.

Velmi záleží na umístění jednotky a na jejím vyvážení. Kolega měl například Nazu nalepenou na oboustranné lepící pásce na desce a rozdíl byl cca 1 cm. Což ve výsledku znamená špatně provedenou advanced calibration.

Pak je potřeba vyvážit Phantom tak, aby Naza byla v rovině, nebo chcete-li, přímo si pohrát s Nazou a vyvážit ji uvnitř. Stačí dát po vyvážení konce vrtulí k sobě a zkontrolovat, zda jsou ve stejné výšce.

Dále je potřeba zkontrolovat vodorovnost vrtulí. Motory také nejsou upevněny v ideální rovině a to také způsobuje drift a zálet.

Dalším problémem je komunikace mezi Nazou a zbytkem elektroniky. Takže když se aktivuje například FS, copter 10 sekund čeká na obnovu signálu a v této době si Phantom žije "vlastním životem". I tyto informace jsou ze zahraniční. Proto je potřeba kontrolovat Phantoma osobně co dělá a reagovat.

Připravíme video, které vše názorně ukáže.

Můj názor je takový, že u stroje by toto mělo být z výroby 100% a zákazník nemusí řešit vyvažování a kalibraci Naza jednotky.

Toto jsem řešil u GV2 GV3 a nikdy by mě nenapadlo, že u Phantom Vision + bych měl kontrolovat uchycení Naza / Phantom.

Tyto drobnosti pak mohou být příčinou dalších potíží. Přeberte si to jak chcete.